پاورپوينت بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده


پاورپوينت بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده در 28 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي



مشخصات فايل





















تعداد صفحات28
حجم4074 کيلوبايت
فرمت فايل اصليpptx
دسته بنديپاورپوينت


توضيحات کامل



پاورپوينت بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده در 28 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


 


 


فهرست مطالب


مقدمه


محيط پيچيده بازاريابي


فشار براي شخصي‎سازي


شمشير دو لبه دنياي ديجيتال


زمان اقدامي متمايز فرا رسيده است


تحول در فعاليت‎هاي بازاريابي


وقتي براي تلف کردن وجود ندارد


 


بخشي از متن


مقدمه


مديران ارشد بازاريابي تخمين مي‎زنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتري بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. اين آمار از نظرسنجي موسسه Accenture از مديران ارشد بازاريابي صنايع مختلف برگرفته شده است. براساس رويکرد محاسبه هزينه به ازاي هر مصرف‌کننده در دسترس، اين رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد ميليارد دلار در هر سال است. بررسي‎ها علاوه‌بر اين حاکي از موفقيت پيشگامان بازاريابي در دسترسي به مشتريان، کنترل خروجي‌هاي بازاريابي، بهبود کيفيت و در نتيجه رشد درآمد است.


مديران ارشد بازاريابي تخمين مي‎زنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتري بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. اين آمار از نظرسنجي موسسه Accenture از مديران ارشد بازاريابي صنايع مختلف برگرفته شده است. براساس رويکرد محاسبه هزينه به ازاي هر مصرف‌کننده در دسترس، اين رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد ميليارد دلار در هر سال است. بررسي‎ها علاوه‌بر اين حاکي از موفقيت پيشگامان بازاريابي در دسترسي به مشتريان، کنترل خروجي‌هاي بازاريابي، بهبود کيفيت و در نتيجه رشد درآمد است. اغلب بازاريابان واحد بازاريابي سازمان را به‌عنوان يک واحد توليدي نمي‌پذيرند. از اين رو، در چنين سازمان‌‎هايي خط توليدي براي ايده‌هاي خلاقانه هم وجود ندارد؛ اما بخش عملياتي بازاريابي در واقع شباهت زيادي به يک کارخانه دارد که دارايي‌هاي بازاريابي، محتواي مفيد و قابل توجه بسياري توليد مي‎کند. محتوايي که توان جلب توجه مصرف‌کننده را ندارد يا به‌طور کلي از شناسايي گروه‌هاي مصرف‌کنندگان ناتوان است، در واقع بخش بزرگي از دارايي‌هاي سازمان را به هدر مي‌دهد. به نظر شما واحد بازاريابي چگونه مي‌تواند محتواي با کيفيتي را براي دستيابي به گروه‌هاي مناسب مشتريان تهيه کند؟


بازاريابي بلادرنگ شيوه‎هاي توليد ناب را به‌منظور افزايش انعطاف پذيري، مقياس‌پذيري، پاسخگويي و کيفيت وارد کارخانه بازاريابي مي‌کند. بررسي‌هاي Accenture نشان مي‌دهد شرکت‌هايي که در زمينه بازاريابي بلادرنگ موفق عمل کرده‎اند، در دوره‎هاي زماني يک و سه ساله در مقايسه با همتايان خود نرخ رشد سه برابري را تجربه مي‌کنند. به‌منظور درک هرچه بيشتر اين منافع، واحدهاي بازاريابي به مدل‌هاي عملياتي بازاريابي متمايز نياز دارند که اتخاذ رويکردي يکپارچه نسبت به تحولات ديجيتال از محورهاي اصلي آن به شمار مي‎رود.


محيط پيچيده بازاريابي


بازاريابي اکنون در عصر ديجيتال و در قياس با چند سال گذشته به موضوعي بسيار متفاوت تبديل شده است. اين تفاوت‎ها در مواردي منجر به هدررفت منابع و عدم بهره‌وري و در نتيجه تهديد ماهيت واحدهاي بازاريابي شده است. اين شرايط به‌ويژه در صنايعي که به‌طور مستمر مورد تهديد مولفه‎هاي رقابتي نوظهور قرار دارند، محتمل است.کمپين‌هاي تبليغاتي هم ديگر توان افزايش فروش را از دست داده‎اند. اين کمپين‌ها بارها و بارها مشتريان نادرست را هدف قرار داده‌اند و پيام‌هاي تبليغاتي ناخوشايند منتشر کرده‌اند که عاملي براي آسيب زدن به شهرت نام تجاري بوده است. اين کمپين‌ها اغلب با تغييرات تمايلات مصرف‎کننده همگام نيستند. پيام‌ها مي‌توانند به سرعت به پيام‌هايي غيرمرتبط تبديل شوند. اين شرايط به محض ظهور محصولي نو و به‌دليل خارج شدن سريع محصولات و خدمات از حيطه توجه مشتري اتفاق مي‎افتد.مديران ارشد بازاريابي پيامدهاي اين واقعيت‎ها را به خوبي درک مي‎کنند. به باور آنان از ميان تمامي گروه‌هايي که در معرض پيام‎هاي تبليغاتي کسب‌وکارهاي مختلف قرار مي‎گيرند، کمتر از 18 درصد از مشتريان واقعي آن محصولات و خدمات هستند. بنابراين، جاي تعجب نيست که کمتر از نيمي از مديران ارشد بازاريابي از درآمدهاي حاصل از فعاليت‌هاي بازاريابي رضايت کامل دارند.


فشار براي شخصي‎سازي


بازاريابان اکنون به خوبي مي‎دانند که ايجاد آگاهي گسترده و استفاده از روش‎هاي پيام‎رساني استاندارد، اهميت خود را از دست داده‎اند و جاي خود را به سفري اختصاصي براي هر مشتري و تجارب بازاريابي شخصي‎سازي شده داده‎اند. اين تغييرات منعکس‎کننده اطلاع بازاريابان از نقش مصرف‎کنندگان در شکل‎دهي به فرآيندهاي بازاريابي است. مصرف‎کنندگان عصر حاضر اطلاعات بيشتري از محصولات و خدمات دارند. آنان ديگر مجبور به پذيرش ايده‎هاي بازاريابان نيستند. دسترسي به اطلاعات بازار از طريق منابع مستقل و کنترل تعاملات بازاريابي به امري بسيار ساده براي آنان تبديل شده است. رفتارهاي اين گروه از مصرف‌کنندگان، بازاريابي شخصي‎سازي شده را موضوعي غيرقابل بحث کرده است.


اما در کنار اهميت تجارب شخصي‎سازي‎شده براي جلب توجه مشتري، تحويل کالا هم از جمله حوزه‎هايي است که منجر به اتلاف هزينه‎هاي بسياري شده است. انجام بازاريابي مستقيم شخصي‎سازي شده در کنار اطلاعات کافي از بينش‌هاي مشتري نمونه‌اي از اين مشکل است. موضوع گردآوري و تجزيه و تحليل اطلاعات براي بسياري از سازمان‌ها به شدت چالش برانگيز است. در واقع، 35 درصد از بازاريابان خرده‌فروشي گزارش مي‌دهند با وجود در اختيار داشتن اطلاعات کافي نمي‌دانند چگونه از آنها استفاده کنند.با اين حال، سازمان‌ها با شخصي‌سازي هر چه بيشتر ارتباطات بازاريابي به دنبال افزايش فروش هستند، اما خيلي زود متوجه مي‌شوند بدون وجود مدل و قابليت‎هاي عملياتي مناسب، بهره‌برداري از مفهوم بازاريابي شخصي‎سازي‌شده امکان‌پذير نخواهد بود. بدون افزايش اثربخشي عملياتي، سازمان به چارچوبي از مقياس‎هاي تجربي در دسترس محدود خواهد بود.


و .




توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاکتور، پرداخت آنلاين و دانلود


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاريابي ,بلادرنگ ,ارشد ,مشتري ,مديران ,خدمات ,ارشد بازاريابي ,مديران ارشد ,بازاريابي بلادرنگ ,بلادرنگ برنده ,موفقيت پيشگامان ,بازاريابي بلادرنگ برنده ,رويکرد محاسبه هزينه ,براساس رويکرد محاسبه ,صنايع مختلف برگرفته
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

kebabmakermachine Krystal Rudy شاعر قرن هستی آقای حمیدرضا نگین تاجی کمیاب ترین های اندروید آغوشی کودک مامانگلی وبساز ، طراحی سایت onegeorgia لوازم آرایشی آیلین